Nimiä

Niklas on mun ihastus. Kutsun sitä Nikeks.
Siiri on mun hamsteri.
Mun hepan nimi on Kimmo.
Sitten mun kissan nimi on Matte. Se on valkoinen.

sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Joo siis mä nyt esittäydyyynn! ;))

Mun nimi on Lotta Syrkkinen ja oon Espoosta!
Mun elämä on kiinnostavaa, kerron mm. mun hamsterista, kavereista jotka tosi kivoi ja sitten myös mun hepasta. Se ei asu mun talossa, vaan talleilla. Ja ei se oikeesti oo mun, emmä ees saa ratsastaa sil DX mut mä päätin, et se vois vähän niinku  MUN MUKAAN olla mun!! Mulla on myös koirra!

Mun hamsterin nimi on Siiri. Lotta + Siiri = Siitta ♥ me raksutaan toisiimme.
Vien hamsun mm. parvekkeelle
Ja sit mä voin laittaa sen kävelee lattialle. Ei se kyll kävele. Juoksee mielellään.
Oon muotiguru kavereitten mukaan. Oon pähee jos päätän olla. Legginsei, pinkki toppi, blondit hiukset ja mulla on kivat vaaleensiniset simmut!!! Kaikki on kateellisii, no ei kyl oikeesti tartteiss :D

Joo mut siis äiti haluu nyt että mä syön makkaraa ja muussia. Mä laihutan ni en mä voi mut mun pitää!
Sit kyl jumppaan yöll, mm.
kyykkyyn ja ylös 10 kertaa
ja jos jaksan, niin pari vatsaa.

Hejdo lukijani! ;))) kyl tuun huomen päivittään enemmän KUVIEN kera!!! ;DDDDDDDDDDDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti